truffleat logo sfondo nero

Otevřete svůj franšízový obchod na letišti

Business OP 01

TrufflEAT® Jídelní zážitek
a nakupování na letišti

etichetta airport franchise truffleat

Nová generace technicky zdatných spotřebitelů chce, aby jejich cestování začalo ještě před nástupem do letadla, a klíčovou součástí tohoto zážitku je Food&Buy na letišti. Počet cestujících by se mohl do roku 2037 zdvojnásobit na 8,2 miliardy a v průměru 50 % cestujících jí a pije na letištích. (IATA)

Koncept TrufflEAT® spočívá v nabídnutí kulinářského zážitku před odjezdem. A uspořádání útulného prostoru pro ochutnávání a nákup TrufflEAT® produkty a dárkové balíčky. Nejlepší kombinace pro úspěšné podnikání.

Omáčky, olivový olej, sušené lanýže, lanýžové pesto…

Koncept vykreslování pro letiště

Je dokázáno, že velké luxusní skupiny potravin a nápojů jsou na letištích stále více přítomny.

My jako TrufflEAT® jsme vytvořili koncept, který bude vyčnívat z davu, protože se jedná o specializovanou prodejnu potravin a nápojů bez přímých konkurentů. Buďte první, kdo bude součástí tohoto stvoření…

Používáme soubory cookie, abychom zajistili, že vám na našich webových stránkách poskytneme ten nejlepší zážitek.